درج آگهی رایگان به تقویت فروش شما کمک می کند. برای گسترش کسب و کار و افزایش بازدهی درآمد خود آگهی های خود را ثبت کرده و از نتیجه لذت ببرید.

 

درج آگهی رایگان 

 

اهمیت درج آگهی رایگان

هرکس که ذره ای به علم مارکتینگ یا بازاریابی آشنایی داشته باشد دیگر می داند که تبلیغات و ثبت آگهی در سایت ها چه قدر برای شناخته شدن نام برند و کسب و کار واجب است. این روزها با امکان دسترسی اکثر افراد به اینترنت یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات خود استفاده از این فضاست. شما می توانید از طریق سایت آگهی رایگان به راحتی تبلیغات کنید. در همین راستا هم آگهیزن بستری برای ثبت آگهی رایگان شما فراهم کرده تا کمک کند بیشتر شناخته شوید. زندگی همه ما بعد از ظهور اینترنت تغییر شکل اساسی پیدا کرد و این دنیا ی جدید رنگ تازه ای به شیوه زندگی داد. اما می خواهیم با بررسی کوتاهی ببینیم که قبل از اینترنت و وجود سایت آگهی رایگان مردم برای تبلیغات کسی و کار خود چه می کردند و اولین آگهی های تاریخ به چه صورت بودند. بله، به همان اندازه که این روز ها ما از اهمیت ثبت آگهی رایگان در گوگل آگاه هستیم ، در قرن های خیلی دور نیز مردم به اهمیت تبلیغات به سرعت پی برده بودند و از روش های مختلفی برای این کار استفاده می کردند. بررسی مراحل و پیشرفت هایی که بشر از ابتدا تا به الان برای تبلیغات کسب و کار خود انجام داده است به درک بیشتر ما از ساختار تبلیغات کمک می کند. پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

بیشتر بخوانید : ثبت آگهی لوازم یدکی

 

ثبت آگهی باستانی

اگر بخواهیم خیلی عمیق و جدی به اولین آگهی دنیا نگاهی بندازیم اگهی زن شما را به 3000 قبل از میلاد میبرد.   نوشته ی جیمز پلیستد وود در داستان تبلیغات ، اولین آگهی مکتوب در تاریخ تبلیغات در خرابه های تبس توسط باستان شناسان پیدا شده است که در واقع آگهی توسط یک برده دار بر روی پاپیروسی نوشته شده بود تا برده ی خود را که گم شده بود بتواند پیدا کند. به هرحال تحول از نوشتن آگهی بر روی پاپیروس با هدف پیدا کردن برده تا ثبت آگهی رایگان در سایت ها برای کسب و کارهایی که هدف آن ها خدمت به مردم است بسیار تحول بزرگ و مثبتی شمرده می شود. باید اشاره کرد که مصریان باستان برای پیام های تبلیغاتی فروش و پوسترهای دیواری نیز از پاپیروس استفاده می کردند که شاید نوعی ازثبت آگهی رایگان در گوگل  شمرده می شده است. نقاشی بر روی دیوار و یا بر روی صخره ها به منظور تبلیغات تجاری شیوه ی دیگری از تبلیغات باستانی شناخته شده است که در قسمت های آسیایی ، آفریقا و آمریکای جنوبی می توان آن ها را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید : ثبت آگهی رایگان خدمات پرستاری

 

 

تحول تبلیغات در کشور چین

با پیشرفت هایی که بشر در صنایع مختلف داشت به طبع نوع تبلیغات هم دچار تحول شد. قطعا که تا اینجا هنوز خبری از اینترنت و ثبت آگهی رایگان در گوگل  نبوده است. از گونه این تبلیغات می توان به تبلیغاتی که توسط چینی های باستان برای فروش آب نبات و با استفاده از نواختن فلوت هایی که از جنس بامبو بودند اشاره کرد .اما اگر بخواهیم از اولین رسانه تبلیغاتی چاپی در جهان نام ببریم آگهیزن به شما می گوید که باز هم در چین بمانیم. این تبلیغات چاپی بر روی یک بشقاب چاپ مسی در دوره سونگ و برای چاپ پوسترهای تبلیغاتی به شکل یک ورق کاغذ مربعی بوده، انجام می شده . روی این پوسترها آرم یک خرگوش که متعلق که به فروشگاه سوزن بوده ، دیده می شود که با این شعار که "ما میله های با کیفیت فولادی می خریم و سوزن های مرغوب را در کمترین زمان تولید می کنیم، برای استفاده از آن ها در خانه بمانید." در جهت تبلیغ کسب و کار خود می کوشیده است. جالب است که بشر از قدیم می دانسته که ثبت آگهی چه قدر اهمیت دارد و همیشه در تلاش بوده تا به نوعی به ثبت آگهی رایگان برسد که در آن زمان به نوعی غیر ممکن بوده است. و نباید این موضوع را فراموش کرد که هر چه قدر در آغاز شکل گیری سایت های آگهی مردم با ثبت آگهی رایگان در گوگل غریبه و نا آَشنا بودند و شاید به سختی می توانستند خود را با این تغییرات وفق دهند در گذشته هم به همین میزان برای افراد سخت و شاید به نوعی عجیب هم بوده است.

 

 

پیشرفت در صنعت چاپ و اولین آژانس تبلیغاتی

پیشرفت در صنعت چاپ به صاحبین کسب و کار از قبیل تولید کنندگان و خرده فروشان امکان چاپ دستی و کارت های تجاری را داد که در ابتدا می توان گفت فاقد هرگونه نقش و نگاری بودند و از کاغذهای ساده استفاده می شده اما با پیدایش حکاکی تجاری این کاغذهای تجاری به کارت های زیبای بازرگانی تغییر شکل دادند. با خلق روزنامه ها و مجلات در قرن 16 و 17 تبلیغات و آگهی ها رنگ و بوی تازه تری گرفتند. در ونیز ایتالیا اولین روزنامه های هفتگی در اوایل قرن شانزدهم به چاپ رسیدند و کم کم به آلمان و هلند نیز رسیدند. و بعد از آن در بریتانیا این روزنامه ها روزانه به چاپ رسیدند که برای در آوردن هزینه های اولیه چاپ و انتشار از صاحبین مشاغل ، تبلیغات می پذیرفتند. پس هنوز هم خبری از ثبت آگهی رایگان وجود نداشت. آگهیزن شما را به سال 1840 به ایالات متحده آمریکا می برد زمانی که آقای پالمر اولین آژانس تبلیغاتی را در فیلادفیا تاسیس می کند و قسمت بزرگی از بخش تبلیغات در روزنامه های مختلف را با قیمتی بسیار پایین خریداری می کند و سپس آن قسمت ها را با قیمتی بسیار بالاتر به تبلیغ کنندگان می فروشد و می توان گفت که این اقدام نقطه عطفی بود برای شروع تحولات در تبلیغات و گسترش آژانس های تبلیغاتی در کشورهای در حال توسعه. با توجه به درآمد خوبی که این آژانس های تبلیغاتی داشتند افراد بیشتری با خلاقیت های خود وارد بخش تبلیغات و آگهی های تبلیغاتی شدند و در ازای گرفتن هزینه های گزاف برای صاحبین مشاغل تبلیغ می کردند. با گذشت سال ها این تبلیغات راه خود را به رادیو ها و تلویزیون هم پیدا کردند.جالب است که افرادی مانند آقای پالمر با استفاده از هوش و استعداد ذاتی خود در آن زمان که علم بازاریابی به این صورت وجود نداشت و جدی گرفته نمی شود ، توانستند به راحتی تحولی در تبلیغات ایجاد کرده  و از این طریق کسب درآمد کنند. شما نیز باید از این موارد الگو گرفته و از موقعیت پیش روی خود به سرعت استفاده کرده و با ثبت آگهی رایگان در گوگل  تحولی در کسب و کار خود ایجاد کنید.

 بیشتر بخوانید : ثبت رایگان آگهی فروشگاه

آگهی های اینترنتی

تحولات ثبت آگهی و تبلیغات بسیار گسترده است و دیگر وارد جزئیات بیشتر نمی شویم. اما از آن ها که بگذریم به ظهور اینترنت و تبلیغات در اینترنت می رسیم. با فراهم کردن بستری برای استفاده ی عموم مردم از اینترنت که اول در کشورهای پیشرفته صورت گرفت و کم کم به دیگر کشورها راه پیدا کرد ، شکل نیاز های مردم نیز تغییر کرد. اینترنت توانست به سرعت بر شیوه ی زندگی انسان ها تاثیر زیادی بگذارد و مانند هر چیز دیگر این تغییرات و تاثیرات دو بعد مثبت و منفی همراه خود داشت. اگر بخواهیم به یکی از بزرگترین بعد های مثبت آن اشاره کنیم می توانیم تغییراتی که در زمینه بازاریابی و به دنبال آن تبلیغات برای کسب و کارها و ارائه دهندگان خدمات ایجاد شد را نام ببریم و در راس همه ی آن ها ثبت آگهی رایگان در گوگل  بود.

  با وسعت این شبکه جهانی و گسترش فوق العاده سریع آن در کشورهای مختلف سایت های زیادی در کنار فعالیت اصلی خود بخشی را به آگهی های تبلیغاتی اختصاص می دادند و درآمد خوبی کسب می کردند. که هنوز هم شاهد این گونه از تبلیغات هستیم. پیشرفت در تیلیغات تبلیغات اینترنتی و بالا گرفتن رقابت در این زمینه منجر به شکل گرفتن سایت های اختصاصی تبلیغات شد و باز هم با افزایش این دسته از سایت های آگهی، سایت هایی با عنوان سایت آگهی رایگان برای ثبت آگهی رایگان در گوگل دیده شد. و بعد از آن رقابت اصلی در بین این سایت ها برای داشتن سئوی بهتر و ثبت آگهی های مشاغل با شرط قرار گرفتن در صفحات اول و دوم نتایج جست و جوی گوگل می باشد. بله خوشبختانه امروزه با مسیر پر پیچ و خمی که تبلیغات از قرن های گذشته تا به امروز طی کرده است ثبت آگهی رایگان برای همه در اینترنت فراهم شده است و آگهیزن افتخار این را دارد که در صنعت تبلیغات برای ثبت آگهی رایگان در گوگل با سئو در خدمت شما باشد و بخشی از این تاریخ را بسازد.

 

همان طور که همیشه به ما گوشزد کرده اند ، خواندن تاریخ به پیشرفت انسان کمک می کند و با بررسی مسیرهایی که انسان های گذشته طی کرده اند می توان از تجربیات آن ها بهره ی بسیار برد. در همین راستا سیر تکامل تبلیغات در طول تاریخ به ما نشان داد که استفاده از فرصت های موجود یکی از شانس های طلایی ما برای افزایش بازدهی درآمد است و به خوبی می دانیم که ثبت آگهی رایگان در گوگل برای صاحبین مشاغل و ارائه دهندگان خدمات یکی از همین فرصت هاست. پس شما نیز هر چه سریع تر از این فرصت استفاده کنید تا از روند پیشرفت تبلیغات در تاریخ عقب نمانید

 بیشتر بخوانید : ثبت اگهی رایگان در گوگل با سئو

آگهیزن

1402-07-08