حریم خصوصی

حریم شخصی و اطلاعات شخصی کاربران کاملا برای آگهیزن محترم می باشد و حفظ و صیانت از اطلاعاتی که در اختیار آگهیزن می گذارید کاملا به رسمیت شناخته می شود.

 همان طور که می دانید در فرآیندهای مبتنی بر تلفن همراه و اینترنت جمع‌آوری و پردازش اطلاعات و داده های شخصی بخش غیرقابل اجتنابی است پس به جهت مطلع بودن کامل از سیاست و عملکرد آگهیزن در این حوزه ، مطالعه و دقت در متن «سیاست‌نامه حریم خصوصی» و یا هر گونه پیام دیگری که در خصوص جمع‌آوری و پردازش اطلاعات توسط آگهیزن به حساب کاربری شما ارسال می‌شود ، ضروری می باشد.

 

سیاست نامه حریم خصوصی آگهیزن به شرح زیر می باشد.

 

در موارد ذکر شده در این سیاست نامه ممکن است گاهاً تغییراتی ایجاد گردد ، پس اکیداً لازم می دانیم به اطلاع کاربران برسانیم که قبل از هر بار ثبت آگهی سند را مطالعه کرده تا از تغییرات احتمالی آگاه شوید.

آگهیزن از لحاظ قانونی تمامی اطلاعات شخصی را جمع آوری و پردازش می کند ، در صورت عدم رضایت از این شرایط لطفا از ثبت آگهی در سایت و یا اپلیکیشن آگهیزن خودداری بفرمایید.

 

 

سایت و خدمات اشخاص ثالث

 

آگهی‌های منتشر شده در سایت و اپلیکیشن آگهیزن شامل لینک‌های متعلق به اشخاص ثالث (اعم از آگهی‌دهندگان) می باشد که امکان این را دارد که کلیک شما بر روی آن لینک و ثبت نام و ورود ، منجر به جمع آوری اطلاعات شما از طریق آن شخص ثالث گردد. آگهیزن وظیفه ی خود می داند که در این خصوص به شما هشدار داده تا مراقب همچین مواردی بوده که این موارد خارج از کنترل تیم آگهیزن می باشد. قبل از استفاده از سایتی صفحه حریم شخصی را مطالعه فرمایید.

 

طبق قانون تجارت الکترونیکی مصوب 1382 منظور از داده پیام شخصی (اطلاعات شخصی) ، داده پیام‌های مربوط به یک شخص حقیقی مشخص و معین است.

 

لازم  به ذکر است که بعضی از اطلاعات شما به هنگام ثبت آگهی در آگهیزن دخیره می گ

زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما

اطلاعاتی که شما توسط نرم‌افزار رصد کرده اید

سرچ های صورت گرفته و نتایج انتخاب‌شده مربوطه

مدت زمان و نوع بازدید شما از آگهیزن

 

استفاده از کوکی ها ، کوکی به فایلی گفته می شود که با فعال شدن آن توسط شما و پذیرفتن آن ، شما به عنوان کاربر به سایت مورد نظر اجازه جمع آوری اطلاعات فعالیت خود را می دهید تا سایت بتواند متناسب با علایق شما موارد مشابه به آن چه که در جست و جوی آن هستید و یا به آن علاقه مند هستید را به شما پیشنهاد دهد.

اطلاعات ذکر شده به طریقی استفاده می شود که مستقیماً به یک شخص حقیقی مشخص و معین ارتباط نداشته باشد.

ممکن است آگهیزن به شما درخواست قبول کوکی بدهد.

 

 

اطلاعات شخصی:

لازم است بدانید که اطلاعات شخصی کاربران که آگهیزن آن ها را ذخیره و جمع آوری می کند موارد زیر را شامل می شود:

 

تمامی اطلاعاتی که هنگام ثبت آگهی و یا تشکیل پنل کاربری شما در اختیار آگهیزن قرار می دهید ، از قبیل نام و نام خانوادگی ، شماره تماس و...

کلیه فعالیت های شما در آگهیزن اعم از ثبت نام، ثبت آگهی رایگان و یا درخواست ثبت آگهی تخصصی

کلیه نظراتی که در خصوص آگهی های دیگر ثبت می نمایید.

تمامی اطلاعات مالی مرتبط با آگهیزن ( چه موفق و چه غیر موفق)

 

برای آگاهی از موارد استفاده ی آگهیزن از اطلاعات شخصی کاربران لطفا مطالب زیر را مطالعه بفرمایید:

استفاده از اطلاعات شخصی به جهت به اجرا در آوردن قرارداد فعلی یا آتی بین آگهیزن و کاربر

بررسی راندمان سایت و اپلیکیشن آگهیزن به منظور ارتقای سیستم و بهبود خدمات

بالا بردن هرچه بیشتر امنیت و راستی آزمایی عملکرد سایت و اپلیکیشن

بهبود و توسعه ی سایت به منظور شرایطی برای بهتر کردن تجربه ی کاربری

بررسی رفتار کاربران در جهت جست و جو های انجام شده و تحلیل کلید واژه های مهم

نمایش تاریخچه جستجوهای مشابه به کاربر در هنگام جستجو

استفاده از اطلاعات برای طرح دعوا توسط آگهیزن، دفاع و پاسخگویی در برابر دعاوی مطروحه علیه آگهیزن و هرگونه اقدام قضایی یا اداری مرتبط به منظور دفاع از حقوق و اموال آگهیزن یا کاربران

برای بازپرداخت وجوه به کاربران در مواردی که با صلاح دید آگهیزن صورت می گیرد

مکاتبات و تماس با کاربران از طریق تیم پشتیبانی به جهت خدمات رسانی بهتر به شما

 

 

 

اطلاعات شخصی در اختیار چه اشخاصی قرار می گیرند

 

تنها در صورت درخواست و دستور مراجع قضایی و قانونی آگهیزن ممکن است اطلاعات شخصی مورد نیاز را در اختیار آن ها قرار دهد و نه شخص دیگری.

آگهیزن به تیم های وابسته و یا سایت های مرتبط با خود تنها و تنها فقط تحت شرایط همین سند اطلاعات را در اختیار آن ها قرار می دهد.

 

 

امنیت اطلاعات شخصی

 

از اولویت های آگهیزن همیشه بالا نگه داشتن امنیت اطلاعات شخصی کابران می باشد به همین منظور هر کاربر در ازای هر بار ورود به پنل شخصی خود با دریافت رمز یک بار مصرفی که به شماره همراه شما توسط آگهیزن ارسال می  شود اجازه ورود و دسترسی به اطلاعات را خواهد داشت.

کاربران معمولا نگران اطلاعات حساب بانکی که در درگاه پرداخت اینترنتی وارد می کنند ، هستند. این اطلاعات حساب بانکی شما به هیچ عنوان در سایت آگهیزن ذخیره نمی شود و کاملا مربوط به درگاه پرداخت بانک می باشد.

 

در نهایت آگهیزن نیز در راستای همکاری بهتر دو طرف از شما تقاضا می کند که:

از اطلاعات حساب کاربری خود محافظت کرده و آن‌ها را در اختیار اشخاص ثالث قرار ندهید،

اگر گوشی شما به هر علتی از دسترس شما خارج شد ( مانند دزیده شدن و یا واگذاری و...) در اولین فرصت تیم پشتیبانی آگهیزن را از موضوع مطلع کنید تا حساب شما به حالت تعلیق درآید و شخص دیگری قادر به سواستفاده از اطلاعات شما نشود. در صورت کوتاهی از سمت شما در این مورد متاسفانه آگهیزن به هیچ عنوان نمی تواند کمکی به شما بکند و قانونا هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

 

 

1402-08-06