شرایط و قوانین استفاده از آگهیزن

مقدمه:

سلام و عرض ادب

از این که آگهیزن را برای کسب خدمات انتخاب کرده اید سپاس گزاریم.

در این صفحه شرایط و مقررات استفاده از آگهیزن و ثبت آگهی توضیح داده شده است. شما برای استفاده از سایت آگهیزن باید از این قوانین به صورت کامل آگاه باشید و لازم به ذکر است که هر گونه فعالیت در این سایت به منزله ی تایید و پذیرفتن شما برای تمامی موارد اعلام شده به حساب می آید. پس لطفا قبل از هرگونه اقدامی ، چندین دقیقه از وقت ارزشمند خود را در اختیار ما قرار دارید و تمامی موارد را با دقت مطالعه بفرمایید.

با امید به این که بتوانیم بهترین ها را برای شما عزیزان فراهیم کنیم.

این سند آخرین بار در تاریخ 1402/09/10 به‌روزرسانی شده‌‌ است.

 

1- معرفی

آگهیزن از شرکت های زیر مجموعه گروه نرم افزاری پرنا می باشد. پرنا که با تیم حرفه ای طراحی سایت پرنا بیش از 10 سال تجربه در حوزه وب و تجربه کار و آموزش انواع تکنولوژی های مربوط به دهکده جهانی به سایر همکاران را دارد در زمینه طراحی و توسعه وب سایت حرفه ای و اختصاصی که از صفر تا صد و با جدیدترین و بهترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود و همچنین سئو و بازاریابی و راه اندازی استارتاپ نیز فعالیت تخصصی خود را ادامه داده است. سایت آگهیزن نیز پلتفرمی ست برای کمک به سئو و بازاریابی فضای مجازی کسب و کار ها و خدمات مختلف که که زیر نظر این گروه نرم افزاری فعالیت می کند. بنا بر بند «ب» ماده 1 آیین‌نامه جمع‌آوری و استنادپذیری ادله‌ی الکترونیکی، به عنوان ارائه‌دهنده خدمات میزبانی شناخته می‌شود. شما در این سایت می توانید با در اختیار داشتن فضایی مجازی آگهی های مربوط به فعالیت خود را منتشر فرمایید. از این طریق هر کاربر به طور مستقیم آگهی خود را ثبت و منتشر می‌کند و سایت و اپلیکیشن آگهیزن هیچ گونه دخل و تصرفی در انتشار و عرضه و پالایش آگهی‌ها ندارد.   

 

 

 

2- شرایط کلی استفاده از آگهیزن

شما برای ثبت آگهی خود و تمامی فعالیت های مربوطه در آگهیزن باید موارد زیر را رعایت بفرمایید

مورد یک) سن قانونی : برای استفاده از سایت آگهیزن سن شما باید 18 سال کامل و به بالا باشد. افراد زیر سن قانونی حتما باید با نظارت والدین یا قیم قانونی خود در سایت فعالیت کنند.

مورد دوم) قانونی بودن فعالیت: هرگونه فعالیت شما و آگهی‌هایتان با قوانین، آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها، مصوبات، دستورالعمل‌های جاری کشور ایران، دستورات مقامات قضایی، عرف و نظم عمومی باید مطابقت کامل داشته باشد.

مورد سوم) فعالیت بر اساس قوانین آگهیزن: هر گونه فعالیت شما در آگهیزن و ثبت آگهی و غیره حتما باید با شرایط و قوانین آگهیزن مطابق بوده و  از هر لحاظ رعایت شود.

مورد چهارم) زبان فارسی: شما برای انتشار هر گونه محتوا موظف هستید که از زبان فارسی استفاده کنید و از انتشار محتوا با هر گونه زبان دیگری جدا خودداری فرمایید.

برای استفاده از امکانات سایت و ثبت آگهی و همچنین تشکیل پنل شخصی شماره همراه خود را وارد می فرمایید تا به منظور احراز هویت کدی برای شما ارسال گردد و توسط آن کد شما می توانید ادامه ی فعالیت خود را پیگیری کنید.

 

 

3- سیاست های مربوط به سایت و اپلیکیشن آگهیزن

کلیه ی سیاست هایی که لازم است شما از آن مطلع باشید به قرار زیر است. لطفا با دقت مطالعه بفرمایید.

انتشار آگهی:

شما در هنگام انتشار آگهی خود به هیچ عنوان نباید موارد زیر را انجام دهید. در صورت مشاهده کوچک ترین تخلفی از موارد اعلام شده ، آگهی شما به سرعت حذف و ممکن است از طریق پلیس فتا پیگیری شود:

آگهی ها با محتوای تکراری و یا در دسته بندی نامربوط ، همچنین تعدد خدمات مختلف در یک آگهی

آگهیزن خدماتی از قبیل انتشار آگهی برای درخواست هر گونه خدماتی در محتوای آگهی شما را فراهم نمی کند و به هیچ عنوان نمی پذیرد.

 هرگونه آگهی‌ که شامل عبارات ، کلمات یا جملاتی غیرمرتبط با عنوان آن آگهی داشته و دارای محتوای مستهجن، مبتذل، نامتعارف، نادرست، مبهم، گمراه‌ کننده و یا برخلاف قوانین کشور ایران به هر نوعی باشد.

انتشار آگهی از فهرستی که با تصویب نهادهای تخصصی موقتا هرگونه محدودیت و ممنوعیتی دارد.

نشر اکاذیب ، افترا ، خبر پراکنی با موضوعات اجتماعی ، مذهبی و سیاسی و توهین به عقاید اشخاص ، همچنین هر گونه اشاره ی مستقیم یا غیر مستقیم به دعوت به پیوستن به هر نوع تظاهرات و کمپین‌ها

آگهی با محتوایی که به هر علت باعث اخلال در آرامش جامعه و نقض حقوق مادی و معنوی شخص ثالث یا تعرض به اموال و دارایی‌های او شود

  نشر آگهی با محتوایی ناقض حقوق زنان، کودکان، مهاجران خارجی یا موارد مشابه !

 

انتشار عکس

تمامی عکس ها باید دقیقا مطابق با قوانین و مقررات کشور عزیزمان انتخاب شود و عکس انتخابی شما دقیقا باید با عنوان و خدمات و یا کسب و کار شما مطابقت صد در صد داشته باشد. حفظ حریم شخصی افراد در این خصوص از اولویت های آگهیزن می باشد و در خصوص مشاهده هر گونه تخلف به سرعت از طریق مراجع قضایی اقدامات لازم صورت می گیرد.

در راستای همکاری بهتر ما با شما کاربران عزیز از شما خواهش می کنیم تمامی موارد اعلام شده در خصوص انتشار عکس برای آگهی را مطالعه بفرمایید زیرا در صورت عدم رعایت نکات ذکر شده آگهیزن مجبور به حذف عکس و آگهی شما از سایت می شود:

حداکثر سایز تصویر 900 * 1600  و حداکثر حجم آن 512 کیلوبایت

*کیفیت و سایز عکس از اعداد اعلام شده پایین تر و کمتر نباشد.

تصویر باید کاملا صاف ، شفاف و تا حد امکان واقعی باشد.

عکس آگهی باید کاملا با محتوا و خدمات و کسب و کار اعلام شده توسط شما منطبق باشد.

از تصویر لوگوی خود در عکس استفاده نکنید و همچنین عکس انتخابی در هیچ سایت دیگری قبلا و بعدا نباید منتشر شود.

ترکیب عکس در یک عکس (کلاژ) مورد قبول واقع نمی شود.

در صورت بروز موارد زیر تصویر و آگهی شما منتشر نمی گردد:

*تصویر مات و ویرایش‌شده توسط نرم‌افزار یا دارای کادر

*تصویر کالا و خدمات غیر مجاز و همچنین تصویر مغایر با عرف جامعه یا قوانین جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان توسط آگهیزن قابل انتشار نیست

*استفاده ابزاری از تصویر اشخاص در صورت عدم رضایت کتبی آن ها

 

 

 کلاهبرداری یا مزاحمت

برای ثبت آگهی خود و یا در خصوص استفاده از آگهی های منتشر شده ، شما موظف هستید شخصا بررسی های لازم برای صحت سنجی را انجام داده و پیش از هر اقدامی اطمینان 100% را کسب نمایید. همان طور در تک تک آگهی های منتشر شده ذکر کرده ایم ، آگهیزن هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی ها ندارد. با این وجود لازم به ذکر است که حق و حقوق آگهیزن در جهت پیگیری و اقدامات لازم در صورت رخداد تخلف محفوظ می باشد.

آگهیزن به هیچ عنوان آگهی ها و یا اقدامات مرتبط با کلاهبرداری را نادیده نمی گیرد و تا حد امکان ، با کاربر مورد نظر را که عامدا قصد به انجام اقدامات متخلفانه می زند برخورد می کند. حساب شخص خاطی در اولین فرصت حذف و در صورت نیاز و صلاح دید با تشکیل پرونده و مستندات لازم تمامی جزئیات به مقامات ذی صلاح تحویل داده می شود.

کاربری محترمی که از سایت آگهیزن جهت اقدامات خود استفاده می کند ، طبق سیاست ها و قوانین اعلام شده شما رسما با تمامی شرایط موافقت کرده اید. 

 

 

هزینه ها و خدمات

سیاست و هدف اولیه ی آگهیزن بر پایه ی ثبت آگهی رایگان توسط کاربران بنا شده است. اما در صورت درخواست کاربر ، آگهیزن برای شما شرایط انتشار آگهی تخصصی و حرفه ای را نیز که توسط تیم تخصصی سئو ما انجام می شود در نظر گرفته است. با ثبت در خواست برای هر آگهی تخصصی هزینه ای متناسب با  خدمات ارائه شده به شما اعلام می گردد ، در صورت موافقت با مبلغ و پرداخت هزینه توسط شما آگهی نوشته و منتشر می شود.

 

 

ماده4- حقوق و مسئولیت‌های دیوار

 

1) سایت و اپلیکیشن آگهیزن بستری را برای انتشار آگهی توسط کاربر فراهم کرده است اما هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی رایگانی که توسط شما نوشته و منتشر می شود ندارد.

2) تمامی مشخصات آگهی ها مانند عنوان ، لینک و.. توسط کاربران اظهار می شود به همین علت آگهیزن هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضمانت کیفیت و قیمت و موارد دیگری از این قبیل را ندارد. مراجعه کننده به آگهی در حین معاملات با ارائه دهنده باید خود از صحت تمامی اطلاعات مطلع گردد و بررسی این موضوع کاملا بر عهده کاربر می باشد. آگهیزن صرفا انتقال دهنده ی پیام بین طرفین بوده و مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی ندارد.

.3) آگهیزن در برابر خساراتی از قبیل خسارات جانی، مرگ و آسیب روحی و روانی ناشی از آگهی ها و بی مسئولیتی کاربران کوچک ترین مسئولیتی اعم از مادی و معنوی ندارد.

4) مشکلات احتمالی در هنگام استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی کاملا به درگاه و بانک مربوطه ارتباط دارد و آگهیزن مسئولیتی در قبال آن ندارد.

5) هر موردی و نوعی از زیان در کسب و کارها مربوط به آگهیزن نمی شود و هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.

6) اگر ثبت آگهی تکراری صورت بگیرد آگهیزن این حق را دارد تا آگهی را حذف نموده و حتی در صورت صلاحدید و پرداخت وجه توسط شما ، مبلغ بازگشت داده نمی شود. ثبت آگهی از جانب شما بدین معناست که شما اعلام داشته اید که آگهی تکراری نیست و این محتوا برای بار اول است توسط شما در آگهیزن منتشر می گردد.

 

 

 

5- حقوق و مسئولیت‌های کاربر

 

1) شما به عنوان کاربر قبول کرده اید، در صورت انتشار آگهی‌ بر خلاف سیاست‌ها و قوانین اعلامی توسط آگهیزن و یا هر نوع فعالیت وعملکرد و حرکت مخرب یا خلاف قوانین در ثبت آگهی یا غیره، عمل شما به اعتبار آگهیزن صدمه وارد کرده و آگهیزن این اجازه را دارد که برای حق و حقوق خود پیگیری های لازمه را انجام دهد.

2) شما با در اختیار قرار دادن هرگونه اطلاعات شخصی از جانب آگهیزن مانند کد ارسالی به شماره همراه شما می پذیرید که خودتان تمامی مسئولیت ها را به عهده گرفته و عواقب احتمالی پیش آمده هیچ گونه ارتباطی با آگهیزن ندارد.

3) شما با انتشار هر گونه آگهی و فعالیتی در سایت یا اپلیکیشن آگهیزن، تمام حقوق ناظر به حق مولف و حق طرح دعوای ناشی از آن را به آگهیزن منتقل می کنید.

 

 

6- ضمانت اجرا تخلف از تعهدات

 

1) آگهیزن کاملا این حق را دارد که آگهی های بر خلاف قوانین را هر وقت که صلاح بداند حذف کند و کاملا در این مورد اختیاردار می باشد.

2) در صورت مشاهده ی هر گونه سوءاستفاده از سایت و اپلیکیشن آگهیزن به هر روشی، استفاده از هر نوع برنامه ی تخریب کننده و جاسوسی و ربات‌، کرال کردن اطلاعات، استفاده از اختلال سرویس‌ها، هرگونه روش مخرب برای دسترسی به اطلاعات سایت و اپلیکیشن و محتویات آن شامل شماره تماس و تصویر و توضیحات آگهی، از طریق هر سیستم و شبکه‌ای ، آگهیزن کاملا حق برای پیگیری قانونی دارد.

 

ماده8- حفاظت از حریم خصوصی

 

موارد عمومی

 

1) بر اساس قانون حفاظت از حریم خصوصی ، قوانین رفتاری ما در زمینه استفاده ، جمع‌آوری و ذخیره‌سازی قانونی اطلاعات شخصی کاربران و چارچوب محافظت از این اطلاعات را تبیین می‌کند.

2) شما هنگامی که در حال استفاده از سایت آگهیزن هستید بدین معناست که حق جمع آوری اطلاعات کاربری اعلام شده را کاملا به آگهیزن داده اید.

3) لطفا برای اطلاع دقیق از تغییرات احتمالی در  قوانین و سیاست های سایت و اپلیکیشن آگهیزن مرتباً این صفحه را پیگیری نموده تا همیشه بر تمامی قوانین آگاه باشید.

 

اطلاعات جمع آوری شده از کاربران

 

1) تمامی افراد اختیار این را دارند که بدون ثبت نام، به سایت یا اپلیکیشن آگهیزن مراجعه بفرمایند. شما به محض این که در سایت یا اپلیکیشن آگهیزن ثبت نام نمودید از طریق اطلاعات شخصی ای که ارائه می دهید و شمارهٔ تلفن همراه خود، رسماً با ذخیره‌ سازی قانونی اطلاعات شخصی خود و استفاده و محافظت آگهیزن از این اطلاعات، موافقت خود را اعلام می‌دارید.

 

 

شیوه نگهداری از داده های کاربران

 

1) بنابر ماده 5 ٰٰآیین نامه جمع آوری و استناد پذیری ادله الکترونیکی،  آگهیزن مسئول و موظف می باشد تمامی اطلاعات کاربران خود را حداقل تا شش ماه پس از به اتمام رسیدن اشتراک، و محتوای ذخیره‌ شده و دادهٔ ترافیکی حاصل از تغییرات را حداقل تا پانزده روز نگهداری کند.

 

2) اشخاص دیگری به جز تیم رسمی و قانونی آگهیزن که به هر طریقی در ارائهٔ خدمات با آگهیزن همکاری کرده ، فقط در صورت رعایت و قبول این سند اجازهٔ پردازش اطلاعات شخصی و استفاده از آن را خواهند داشت.

 

3) آگهیزن با تخصص ویژه ای که دارد همیشه در حفظ و نگهداری اطلاعات و داده های کاربران تلاش می کند ، تنها در صورتی که اتفاقات غیر قابل پیش بینی و غیر قابل کنترل از سمت سایت آگهیزن باشد در صورت از دست رفتن اطلاعات کاربران مسئولیتی بر عهده آگهیزن نمی باشد.

 

 

9- رفع و حل و فصل اختلافات

در صورت پیشامد هر گونه اختلاف بین کاربران با هم و یا کاربر با آگهیزن ، در قدم اول تلاش ما برای حل اختلافات از راه دوستانه و سازش می باشد اما در صورت نیاز کاربران موظف هستند به تمامی درخواست های آگهیزن اعم از مراجعه حضوری در جلسات و یا همکاری برای پیگیری های قانونی جواب مثبت داده و همکاری کامل و لازم را داشته باشند. تمامی اختلافات از راه قانونی و مستندات پیگیری خواهد شد.

 

 

10- ارتباط با آگهیزن

 

شما به راحتی می توانید با شماره 021-28426873 تماس حاصل نموده و به پشتیبانی وصل شوید. تیم پشتیبانی آگهیزن تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت به شما به کار می برد. همچنین شما می توانید به صفحه درباره ما مراجعه بفرمایید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

1402-08-06