آلودگی هوا و کسب و کار های آفلاین و فیزیکی

 

جنبه تاثیرات مثبت ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما فقط به بحث شناخته شدن بیشتر برند و افزایش در آمد مربوط نمی شود ، بلکه بسیار فراتر و بیشتر از آن می باشد. امروز آگهیزن برای شما از کاهش سفر شهری در آلودگی هوا با ثبت آگهی می نویسد.

بعد از بررسی های بسیار زیاد و مقاله های زیادی با عناوین مختلف سعی کردیم تا برای شما کاملا روشن کنیم که ثبت آگهی رایگان در اینترنت ، فضای مجازی و سایت ثبت آگهی رایگان چه قدر برای کسب و کار شما تاثیر گذار است و به چه عللی از باقی روش های تبلیغاتی بهتر و به صرفه تر است. این بار تصمیم داریم تا بیشتر به تاثیرات جانبی ای که این قضیه همراه با خود دارد ، رسیدگی کنیم. تاثیراتی از جمله کاهش سفر شهری در آلودگی هوا که هر چند ممکن است این مسئله در نظر خیلی ها پنهان مانده باشد اما واقعیت این است که از خیلی جهات برای زندگی سالم تر و بهتر فاکتور بسیار مهمی محسوب می شود. تاثیری جانبی اما بسیار حائز اهمیت که به جان و طول عمر انسان ها گره خورده است و با پرداختن به آن می توانیم قدم مثبت بزرگی برای سلامت خودمان و دیگران برداریم.

 

 

فاجعه جهانی آلودگی هوا

متاسفانه در این سال های اخیر اکثر شهرهای زیبا ی کشور عزیزمان دچار آلودگی غیر قابل تحمل هوا شده اند و به خصوص در فصل سرما به علت وارونگی هوا این آلودگی بیش از اندازه خود را نشان می دهد و زندگی را برای همه سخت و طاقت فرسا می کند. آمار نشان می دهد که نوزادان زیادی در شهرهای جنوبی کشور با مشکلات تنفسی حاد به دنیا می آیند و این خود شروع یک فاجعه ی بسیار بزرگ می تواند باشد.  

 

بیشتر بخوانید : آموزش ثبت آگهی رایگان

 

البته که می دانیم وسعت و پیشرفت آلودگی هوا فقط به کشور ما محدود نمی شود و این ماجرا یک بحث جهانی ست که کل کره زمین را درگیر خود کرده است. با آسیب هایی که به لایه اوزون وارد شده است که دلیل اصلی آن شیوه و استایل زندگی ما انسان ها در کل دنیا می باشد ، بحث گرم شدن هوای جهانی و آلودگی های روز افزون گستردگی بیشتری پیدا کرده است و محققان بر این باور هستند که اگر بی توجهی ها و بی مسئولیتی انسان ها نسبت به این قضیه به این شیوه ادامه پیدا کند در آینده ای نه چندان دور کره زمین دیگر جایی برای زندگی نخواهد بود و به زودی به محلی غیر قابل سکونت تبدیل خواهد شد.

بله ابعاد فاجعه بزرگ تر از چیزی ست که ما بتوانیم آن را تصور کنیم اما به هر علتی همچنان به آن بی توجهی می کنیم و قدمی در جهت بهبود اوضاع بر نمی داریم.

مسلما هر کسی در حد و اندازه ی خود در این زمینه مسئول می باشد و باید سهم خود را برای بهتر کردن شرایط پرداخت کند. اگهیزن به عنوان یک سایت آگهی رایگان با پرداختن به گوشه ای از اقدامات مثبت و با فراهم کردن بستری برای ثبت آگهی رایگان کسب و کارهای شما در فضای مجازی در تلاش است سهم خود را پرداخت نماید و در ادامه ، وظیفه خود می داند تا با روشنگری بیشتر جامعه در این رابطه به مسئولیت اجتماعی خود پایبند باشد.

تلاش می کنیم با چند مثال ساده برای شما روشن کنیم که چگونه کاهش سفر شهری در آلودگی هوا با ثبت آگهی رایگان شما در سایت ها تاثیر گذار می باشد.

 

جلوگیری از رفت و آمد های درون شهری غیر ضروری

شهر بزرگی مثل تهران را در نظر بگیرید. هر کس که در پایتخت بزرگ کشورمان زندگی می کند یا دست کم سفری به این شهر در طول زندگی خود داشته باشد ، یکی از بزرگترین مسائلی که صد در صد به آن اشاره می کند ، بحث ترافیک شهری بسیار سنگین می باشد. افرادی که صبح ها برای کار از محل زندگی خود خارج می شوند روزانه ساعت های زیادی را برای رفت و آمد در این ترافیک های سنگین سپری می کنند.

تا این جا لطفا این موضوع را در گوشه ی ذهن خود نگه دارید و مسئله ی بعدی را که مطرح می کنیم به آن اضافه کنید.

در این شرایطی که برای شما تصویر کردیم ، در نظر بگیرید که فردی برای خرید محصول کمیابی که هیچ ایده ای از محل فروش و تهیه آن ندارد مجبور می شود به بازار مراجعه کند. به محله های مختلف با ماشین شخصی یا وسایل نقلیه دیگر برود تا شاید بتواند آن را پیدا کند. گاها برای یافتن محصول مورد نظر خود شاید بارها این روند را تکرار کند.    

بیشتر بخوانید : بازاریابی یا تبلیغات ؟ کدام برای جذب مشتری بهتر است ؟

بسیار واضح است که با رفت و آمد های بی نتیجه ای که این دوست عزیز برای رفع نیاز خود بارها و بارها در این شهر پر ترافیک انجام می دهد چه قدر از وسایل نقلیه استفاده کرده و چه میزان به آلودگی شهری افزوده است. در شهر پر جمعیتی مثل تهران این اتفاق برای افراد زیادی تکرار می شود و این میزان آلودگی چندین برابر می شود.

شاید برای شما سوال شود که ارتباط آن با ثبت آگهی رایگان در گوگل چیست و به چه صورت هست؟

جواب بسیار ساده و روشن است. هنگاهی که شما به عنوان صاحبین مشاغل ، کسب و کار و ارائه دهنده خدمات خود ، به ثبت آگهی رایگان و توضیح جزئیات محصولاتی که به فروش می رسانید و یا خدماتی که ارائه می دهید در سایت ثبت آگهی رایگان اقدام می کنید ، این فرصت را برای همه ی افراد ایجاد می کنید تا با یک جست و جوی ساده به وسیله ی موتور های جست و جویی مانند گوگل اطلاعات لازمه را به سادگی به دست بیاورند و از رفت و آمد های غیر ضروری آن ها کاسته شود. آن ها به هر اطلاعاتی که نیاز داشته باشند در منزل خود دسترسی دارند و در صورت لزوم فقط یک بار به مکان مورد نظر خود مراجعه می کنند. بدین طرق شما فقط با ثبت آگهی رایگان قدمی در جهت مسئولیت شهروندی خود در جامعه برداشته اید و به کاهش آلودگی شهری کمک کرده اید. دقیقا همان جنبه ی پنهانی ست که بالاتر به آن اشاره کردیم.

 

 

رزرو مکان سکونت در تعطیلات

مثال بعدی یکی از مواردی ست که برای دوست داران سفر در دهه های گذشته که تکنولوژی تا این حد پیشرفت نکرده بود بسیار آشنا و قابل لمس می باشد.

یکی از مقاصد سفر در تعطیلات تابستانی در کشور خودمان ، منطقه ی شمالی بسیار زیبا و خوش آب و هوای ایران می باشد. شمال ایران با شهرهای سر سبز و تمیزی که دارد همیشه جزو جاذبه های توریستی محسوب می شده و حتی تا به امروز نیز پر طرفدار تر از قبل ، افراد زیادی به این شهرها برای لذت بردن از مناظر زیبا و استراحت در هوای پاکیزه و تمیز سفر می کنند. شما برای تهیه لوازم و اقدامات قبل از سفر به شهر دیگری ، اولین قدمی که بر می دارید در نظر گرفتن مکانی برای سکونت موقت خود می باشد. افراد با خانواده های پر جمعیت برای صرفه جویی در هزینه های سفر خود تمایل چندانی به اقامت در هتل های گرون قیمت ندارند اما این به آن معنی نیست که تمیز بودن و در دسترس بودن امکانات اولیه برای آن ها بی اهمیت باشد.

بیشتر بخوانید : 5 تا از بهترین روش های تبلیغات کسب و کار

در دهه های گذشته که استفاده از اینترنت بدین شکل امروزی در دسترس نبود ، خیلی ها بدون رزرو مکانی برای سکونت به شهرهای شمالی و یا دیگر شهرهای توریستی کشور ، سفر می کردند و وقتی به مقصد می رسیدند تازه با چرخیدن در شهر با خودرو ی شخصی خود برای پیدا کردن ویلا یا خانه ای برای اقامت موقت اقدام می کردند. با اشاره به حجم افرادی که در تعطیلات سفر می کنند و آلودگی ای که این خودروها برای یافتن مکان مناسب ایجاد می کنند ، واضح است که شهر به سرعت هوای پاکیزه ی خود را از دست می دهد.

اما خبر خوب این است که باز هم این جا پیشرفت در امکانات اینترنتی به داد شهرها می رسد. در این روزها دیگر مردم قبل از سفر خود به دنبال آگهی های موجود در اینترنت برای رزرو مکانی برای اقامت خود در طول سفر می گردند و با برنامه ریزی دقیق و از پیش تعیین شده مستقیم به محل مورد نظر می روند و از رفت و آمد های بیهوده در شهر خودداری می کنند.

بیشتر بخوانید : چگونه کلمه کلیدی مناسب برای آگهی انتخاب کنیم

پس اگر شما هم امکاناتی برای اجازه ی خانه و ویلای خود دارید ، حتما با ثبت آگهی رایگان خود در سایت ها و انتشار عکس هایی از مکان خود و همچنین ذکر جزئیات و امکاناتی که برای مسافران در نظر گرفته اید ، به این مسیر پیوسته و از ترافیک ها و آلودگی هوای شهری بکاهید. این یک سود دو طرفه می باشد. 

 

 

جلوگیری از سفرهای بین شهری

بعضی از مشاغل هستند که برای معرفی محصولات خود نیاز به سفر به شهر های مختلف استان یا کشور پیدا می کنند. آن ها مجبور می شوند برای معرفی خود به کارخانه های بزرگتر جهت وسعت کار خود ، محصولات خود را با خود حمل کنند و با دردسرهای زیادی برای هماهنگی تعیین وقت ملاقات با بخش مورد نظر و قانع کردن آن ها برای ضرورت این ملاقات ، انرژی و وقت زیادی را صرف این کار کنند. علاوه بر این رفت و آمد های زیادی که این افراد در طول ماه یا سال انجام می دهند خود بخش بزرگی برای افزایش آلودگی شهری را در پی دارد.

بیشتر بخوانید : بهترین استراتژی های جذب مشتری برای فروش بیشتر

در این شرایط نیز باز هم ثبت آگهی رایگان در گوگل به شما کمک می کند تا تنها با صرف چند دقیقه در محل کار یا حتی خانه ی خود به معرفی خدمات خود اقدام کنید و کارخانه ها و یا موسساتی که نیاز به همکاری با شما دارند ، شما را به راحتی در اینترنت و سایت آگهی رایگان پیدا کنند و خود آن ها با شما تماس بگیرند. شما حتی می توانید عکس و جزئیات محصولات خود را در این سایت ها منشتر کنید و از رفت و آمد های پر هزینه که سبب آلودگی هوا نیز می شوند ، اجتناب کنید. 


    

مثال های بالا تنها نگاهی گذرا بود بر تاثیر ثبت آگهی رایگان در گوگل  برای کاهش آلودگی هوا. گشتن در شهر برای خرید و یا اجاره ی خانه ، پیدا کردن محل درمانی یا پزشک متخصص مورد نظر و..... مثال های دیگری از قبیل همگی با درج آگهی تبدیل به اری ساده و غیر ضروری می شوند.

هر انسانی به نوبه ی خود موظف است تا از هر راهی که می تواند برای بهتر کردن شرایط زندگی تلاش کند.

 

بیشتر بخوانید : آموزش استفاده از هشتگ و تگ در آگهی

 

شما حتی به عنوان صاحبین مشاغل در روزهایی که آلودگی هوا به درجه ی پر خطر می رسد نیاز ندارید برای تبلیغات کسب و کار خود به درون شهر بروید و تراکت و یا برگه های تبلیغاتی پخش کنید. همان طور که برای مثال های بالا نیز گفتیم در چنین شرایطی تنها با مراجعه به یک سایت ثبت آگهی رایگان می توانید تبلیغات خود را منتشر کنید و دقیقا افرادی که را به دنبال شما هستند را به راحتی هدف قرار دهید و از خدمات خود مطلع کنید.

 به امید روزی که آلودگی از تمامی شهرهای دنیا پاک شود و هوای تمامی مناطق پاکیزه و سلامت باشد.

1402-08-28